fadimdurmus
Anneler hamişler ben bi senedir aksarayda oturuyorum muayenemi devlet hastanesinin sıkıntısından dolayı sıra almak vs gibi o yüzden özelde muayene oluyorum fakat acaba devlet hastanesinde dogum yapmış annelermiş var mı aramızda nasıl bi yer memnun kaldınız mı acilden direk giriş mi yapiyosunuz dogumunuza öğrenci geliyo mi erkek doktor mi bayan mi vs eger beni tecrübelerinizle bilgilendirirseniz sevinirim bekliyorum ☺