Nltka canım o şişkinlik ya da çıkıntı da diyebiliyorlar klitoris de olabilir. Bana da doktorum ilk “aa bir çıkıntı görüyorum; ama daha sonra netleşir” demişti. Ben de çıkıntı deyince pipi sandım, erkek bekledim. Ama sonraki kontrolde kız olduğunu öğrendik. 4 aylıktı. Şimdi 7aylık olduk çok şükür hala kız😊