Serpilozkartal Ben memnunum doktorumdan hastaneden ama doğum fiyatları biraz pahalı geldi bana bende paket alanlar varmış uyguna geliyormuş nasıl birşey bilmiyorum ama uygun olursa öyle birşey istiyoum yoksa hastane ve doktoru değiştirmek zorunda kalacağım