Tucenur canım geç döllenme olduysa çıkmamış olabilir kan testinde adetinin geçmesini bekle ve öyle yap derim ben biliyorum çok zor beklemek ama benim de adetten iki gün önce silikti adetim iki gün geçince yaptım ve iki çizgi çıktı akabinde kan testi yaptırdım ve 4 haftalık hamileyim şu anda😍 darısı sana da olsun inşallah canım