Mryu Selam kizlar cok bitmis haldeyim yine de yazmak istedim. Dun gece tuvalete giderken hafif pembemsi kanamam vardi, aradim hastaneyi ebe gel dedi bu ara 39+5 haftaligim. Ekografi cektiler bebegin esi mi sokuldu de kanama yapiyo diye o degilmis. Nst baglandim hafif sancim vardi ve kalbi guzel atiyodu bebisin. Ebe dedi test yapalim suda kaybediyo olabilkrsin kaybediyosan yukari cikartacaz eve birakmiyoruz. Neyseki evet sonuc pozitif ve ben suyu az bisey patlatmisim. Odaya alindim 12 saat gecip eger sancim yoksa suni sanci verceklerdi ki allahtan yukari cikar cikmaz sancim basladi bi 10 Dakika da bir sonra 3 dakikaya dustu ebe geldi yarim kalan suyu patlatti ama su yesildi bebek kaka yapmis acil dogum odasina goturuyoruz orda goz altinda olcaksin dedi indik asagi saat 16:30 ben duramiyom sanci agrisindan 3 cm olmus hemen epidural yaptilar oooohhh bu kadar mi rahatlar insàn hic sanci hissetmiyosun sadece baski ama makinede her 3 dakika siddetli sanci cikiyor. Pozisiondan pozisiona degisiyoz tabi bebis iyice insin asag diye ebe gelip kontrol ediyo kaka yapmis ama kalbi felan iyi atiyo bu boyle surdu taaaa gece oldu artik kizimin basini baski olarak hissediyordum vajinamda. Her saat basi 1 cm aciliyordu tek. Neyse sabah 2 gibi nasil ikinacagimi soyledi biraz calistik uzerine sonra dedi 3:30 ta basliyoruz doguma. Geldiginde 3:40 ´ti sabah her sanci oldugunda hissediyorum ama agri yok tabi. Ikin diyodu ve ikiniyodum en az 10 kere ikinmisimdir kizim tamamen dayandi artik kafasi cikcak. Bi daha ikindim dur dedi kafasini cikardi sonra ebe dedi ikinma ben yavas yavas cikarcam. Cikarip uzerime koydu ve o mutluluk allahimmmm. Ve sonra kizim yirtmis biraz kilolu oldugu icin ebe baya dikis atti. 2 saat kontrol odasinda kaldik simdi odamiza ciktik ( fransada kaliyorum bu arada ayni sistem olmayabilir ) kizim emmek icin gogsumu verdim tam acikmamis galiba simdi uyuyo bi uyaniyo cok sirin💗