Busraa32 Geceden 5 den beri ağrıyor parol bile kullandım ama geçmiyor uykum var uyuyamıyorum ne yapsam geçmedi aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı 🥺😭😭😭
Caglaak Busraa32 maalesef keske olsa çözümü ama bazı doktorlar gerektiginde magnezyum ilacı veriyorlar doktorunla görüş istersen
madl41 Busraa32 Magnezyum eksikliğinden kaynaklı olabilir . Magnezyum ilacı kullanıyonuz mu ? Bu arada süt ve süt ürünlerini bol tüketin🤷♀️
21os_ Busraa32 aynı durum bende de var canım kalcam da ağrı ve yanma var ve çözümü yok magnezyum bile etki etmiyo bazen
Hanzadeilknur Geçmiş olsun aynı durumdayız gece kol ve bacak kasılmasından agladım sabahta bel agrısından çatlıyorum napıcam bilmiyorum çok agrıyor
Busraa32 Caglaak çatı ağrısı için 2 haftadır görüşüyorum iltihap var dedi antibiyotik ve fitil başladı parol verdi ağrım biraz geçti şükür bugün de kalça bel ağrısı başladı gece 5 de uyandım
Busraa32 madl41 bol tüketiyordum ama bebeğim 3 hafta önde olunca çok yemiyorum artık ondan da olabilir
Helen0101_ Yürüyüş iyi geliyor valla ben de aylarca çektim en son yürüyüşte çare buldum hem doğuma da hazırlık oluyor hem kilo bakımından da iyi oluyor. Her gün en az 45 dk yürüyüş 👼
Busraa32 Helen0101_ benim şu aralar çatı ağrım var canım 2 3 haftadır o yüzden ev işlerimi bile yapamıyorum çok zorlanıyorum hareket ederken sıkıntım yok ama sonrasında çok ağrım oluyor
Busraa32 Cansu85 maden suyu günde bi tane içiyordum bebeğe kilo aldırıyormuş bi anda 3 hafta öne geçti o yüzden şimdi arada içiyorum ama dediğin gibi içerken çok rahattım hiç ağrım olmuyordu
Cansu85 Busraa32 aa bilmiyordum bende içmeyeyim bari. Şimdi bebek öne geçmiş olsa kontrol de şekerden mi maden suyundanmı bilinmicek. Hey Allahım ya çok sağol.