Sarem Benimde erken doğum riskim var o yüzden daha dün doktorla bu konuyu konuştuk. Erken doğan bebeklerde kafa gelişimi henüz tamamlanmadığı için normal doğum daha riskli olabiliyormuş kanalda sıkışması açısından vs. O yüzden direk sezaryen düşünüyorlar sanırım