Mskywalker Kızlar 24 Eylül Salı günü saat 15:02’de güzel kızım Eylül’ü kucağıma aldım. Aslında tahmini doğum tarihimiz 22 ekimdi. Ultrasonda bebeğim iri göründüğünden 13 ekime çekmişti doktor. 24 eylül günü nst randevusu için hastaneye gittiğimde hem nst çeken hemşireler hem de doktorum çok şaşırdı çünkü kasılmalarım aşırı düzenli ve aşırı fazlaydı. Doğum esnasında bile bu kadar olmaz dedi doktorum ama ben bir şey hissetmiyordum. Bebeğimin kalp atışları etkilenebilir diye hemen açıklığıma bakıp doğuma almak istedi doktor. Parmak ucu kadar açılmam vardı. Doğumun planlanması için biraz zamana ihtiyaç vardı ama ben sezaryen istediğimi söyledim. Hemen yatış işlemlerine başladık. Tabi ben o sırada adeta ışık görmüş tavşan gibi kalakaldım. Çünkü daha hastaneden sonra gezmeye gidecektim yani o derece uzaktım doğuma. Önce beni doğumhanede bir odaya alıp nstye bağladılar yine. Sonra damar yolu açtılar ve boş serum vermeye başladılar. Tabi sabah kahvaltı yaptığım için lavman yapmak zorunda kaldılar ama ne güzel bir şeymiş lavman ya. Valla mis gibi 🤣 Arada yaptırmak lazım çok rahatlattı beni. Sabah 10da girdiğim hastanede saat 2 buçukta sezaryene aldılar beni. Ama o bekleyiş çok acayipti ya. Başıma ne geleceğini bilmiyorum. Aklım hala gezmelerde. Doğurduğumu idrak edemiyorum. Arkadaşlarım,ailem,eşim yanıma girip çıkıyor,gülüp eğleniyorum sanki komşu kızı doğuracak. Sonda takmaya geldiklerinde dedim uyuşturup taksanız, olmaz dediler. Acı yoktu da rahatsız edici bir histi. Neyse geldiler beni bir sedyeye yatırdılar tabi tir tir titriyorum ben. Doğumhaneye girerken azcık ağladım duygulandım çok. Bir sürü insan vardı doğumhanede. Ben hen soğuktan hen korkudan nasıl kasıldım ama her bir hücrem azer bülbül gibi titriyordu. Anestezi uzmanı geldi yapacağım her şeyi anlatacağım dedi. Tek tek anlattı sonra belimde hafif sızı hissettim. Yatırdılar sonra ellerimi bağladılar. Önüme perdeyi gerdiler. Ay o yeşil ameliyat çarşaflarının kokusu burnumdan gitmiyor. O anki kafayla acaba bunları yıkıyorlar mı yoksa tek kullanımlık mı diye düşündüm 🤣 Çünkü baya kalın çarşaflardı hem de kaç kat örttüler yani 🤷🏻♀️ Sonra doktorum geldi merhabaa dedi doktor nowzaradan gibi 😄 Başına iş aldın kız valla çocuk yaparak dedi😄 Batikon mu ne sürüyorlardı karnıma ay bi dakika hissediyorum ben dedim. Kafamın dibinde duran kız,hepsini hissedeceksin ama acı hissetmeyeceksin dedi. Tamam dedim. Valla öyle güzel uyuşmuşum ki sarsıntıları bile hissetmedim. Sadece kızım karnımdan çıktığında içimde bir boşluk,bir hafifleme hissettim. Hemen ağlamaya başladı biricik kızım. Ben de ağlamaya başladım. Annesi bak diye gösterdiler basık burunlu kızımı bana. Sonra sarsıla sarsıla ağlamaya başladım ben ama o kutsal annelik duygusallığından değildi o ağlama. Garip bir korku heyecan. O kadar ağladım ki nefes alamamaya başladım oksijen verdiler. Kafamın dibindeki kız burnundan nefes al diyip duruyordu en son kızdım ya burnum tıkalı nefes alamıyorum diye 🙄 Sonra kızımı giydirip getirdiler başımın dibine tuttular kokladım öptüm fotoğraflarımızı çektiler. Babasına götürdüler 🤓 Dikişlerim ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama sonrasında bir yarım saat yoğum bakım gibi bir yere götürdüler beni. Ama ben daha ameliyathaneden çıkmadan inanılmaz bir göğüs ucu ağrısı yaşamaya başladım. Resmen kasılıyorum kıvranıyorum. İnliyorum yani böyle bir acı hayatım boyunca yaşamadım. Sanki göğüs uçlarımdan tavana asmışlar beni. Süt iniyor olabilir dediler. Yoğun bakım odasında buz koydular göğüslerime ama işe yaramadı. Ağrı kesici yaptılar. Uzun bir süre sonra o etki etti biraz. Yaşadığım en kötü acılardan biriydi 😔 Sonra odama çıkardılar. Üstümü sildiler giydirdiler. Ailemi eşimi arkadaşlarımı aldılar içeri. Sonra kızım geldi. O kadar minikti ki. Doktor iri demişti. Ultrasonda 2900dü en son ama 2270 gr 49 cm doğdu. İlk sütüm geldi,emdi kızım ama sonrası gelmedi 🤷🏻♀️ Emzirme pozisyonunu beceremedim bir türlü bi de sütüm gitti. Yeni yeni tekrar gelmeye başladı. Çok uzun yazmak istemiyordum ama uzun oldu yine de. Sorularınız olursa cevaplayabilirim 🥰 Bu arada Eskişehir Batıkent Ümit Hastanesi’nde doğum yaptım. Hastaneyle ilgili bilgi almak isteyen olursa seve seve yardımcı olurum.
Didemjulien Mskywalker Allah analı babalı saglıkla hayırla buyutsun ınsallah kac haftalık dogum olmus oldu
Sezen2006 Sağlıkla sıhhatla sevgiyle büyüsün inşallah yavrunuz, çok keyifli anlatmışsın inanılmaz keyifle okudum 🥰 bende bugün 37+3 üm son günüm 16 ekim sezeryan günüm 11 ekim, ama gece 3 te nişanım geldi bi korku sardı her iki tarihide beklemicek gibi bizim kız 😂 evin içinde manyak gibi napsam diye dolaşıyorum 😂😂
Mskywalker Teşekkür ederiz teyzeleri 🥰🥰 inşallah herkes pıtır pıtır kolaycacık doğurur ❤️ Herkesin hamileliği benimki gibi sorunsuz geçer inşallah. Allah yavrularımıza güzel günler göstersin ❤️
Mskywalker Burcu2389 tabi ağrım çok oldu ilk ayağa kalkışta ama dayanılmayacak bir şey değil merak etmeyin :)
1Tecrubesizannee Maşallah Allah anali babali büyütsün inşallah. Bende pazartesi spinal sezeryan olucam insallah boyle gecer saglikla buyutun yavrunuzu 🐣