Ebiyim yok olmadı sadece ameliyatta mide bulantısı gibi bişey hissettim ama odaya gelince geçti çıkınca kafeinli şeyler tüketmeyi önerdi doktor bitter çikolata ve sade kahve onları tükkettim şükür ağrılarımda olmadı hemen tüketmedim tabi yemeye izin verdiklerinde tükettim:) hiç korkulcak bişey değilmiş