gh2019 Oncelikle cok kirici konusmussunuz ve siizn gibi konusanlar var okudum.. Hanim efendi hepsi ayni olur mu ki bilemedm demis hepsi ayni dememis ..hepimizde bilirizki insanlarinisimleri gervekden cok etkiliyor benimde mesela ismim elif ve cevremde nekadar bende dhail olmak uzere elif varsa cok cekmjs cok uzulmusler birgun kizim olursa elif koycam diyen ben yasadiklarmdan dolayi vazgectm..Goreceli duaunce..tabiki herkes ayni olacak ayni kaderi yasicak diye birsey yok ama hanimefendi boyle bir tedirginlik yasamis normal bu duygusal hamilelik hormonlari hakli bende oglum yada kizim olursa isimleri onlara agir gelirmi diye dusunuyorm mesela ikili isim koayacam allah nasip ederse kurandan olacak agir gelir mi tasiyablir mi diyorum simdiden...