Mom36 merhabalar, ben varım. 28 mayıs son adet tarihim, 28 haziran’da adet beklerken olmadım. temmuz 1 de test yaptım negatif çıktı, temmuz 8 de kan verdim gebe olmadığımı öğrendim ancak hala adet olmamıştım, 26 temmuz’da tekrardan kan verdim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. adet beklerken 27 haziran’da reglimden bir gün önceki ilişkimde hamile kalmışım. geç döllenme sayılmıyor çünkü geç döllenme 7-10 gün arasında olabiliyormuş. ama ay sonuna doğru hamile kalmış olabilme ihtimaliniz var. ben çok ilaç ve adet söktürücü kullandım bişey olmadı şükür ama siz çabalamayın adet olmak için bir süre daha bekleyin derim. normalde 16 haftalık olmam gerekirken 14 haftalık hamileyim. bebek istiyorsanız inşallah size de nasip olmuş hamilesinizdir 🙏🏻