AbrahamH benimde aşşağıdaydı kanamam hiç olmadı şimdi düzelmiş tabi internete bakıyoruz dayanamayıp ama bakmamak gerek 29+3 teyiz şuan arka karın kısmında yerleşmiş bu seferde bebeğin dönmesini beklicez hamilelikte streslenmek için çok sebeb var ama sen bunları boşver bol bol uzan dinlen düzelecektir