Momysumy siz ne hangi haftada dogum yapmistiniz.. ?? kaynanam annem kayinbabam babam herkes bekliyor ama bizde tik yok .. agri sanci 1 hafta önceden mi baslar her zaman yoksa birden giden de oluyor mu.. annem almanyadan geldi 10.10 da dönecek o zamana kadar dogmazsa diye aklim cikiyor 😂 mikrop cocuk da beklenilmenin keyfini cikariyor heralde . kayinbabam almanyada babam tr de ama baska sehirde bebek olur olmaz atlayip gelecekler ama grlmiyor 40 da gecerse yandik
Mirayyy77 Momysumy bende 39+4 haftamdayim şuan bel ağrım ve bacaklarrımda sanki böyle bosanmıs gibi bir his var anlamadım doğum sancısı nasıl birşey hiç bilmiyorum daaa
Momysumy Aminn insaAllah ya bundan bi hafta önce sezaryen oluyordum neredeyse kimse yok basimda olamam dedim .. brbegim erkek böbreklrinde büyüme var dediler en gec yarin almazsak böbrek kaybina yol acar felan bir korku saldilar icimize aglamaktan icim disima cikmisti :( sonra ertesi ggün sabah tip a gittik birsey yok sancin gelince gel demisti .. nts den sonra 27 sinde dogrursun dogurmazsan gel suni sanci dedi.. kafam cok karisik bende gününe kadar sanciyi bekleyip öyle gideym bari dedim kasap gibi bekliyor hrpsi adam akilli doktorum yok .. ilk olunca özel de olsun demistim ama kesinlikle istemiyorum o kadini görmek ona gitnek 2 gün canim cikti prof. iyi diyene kadar
FerideGiray Momysumy canım rabbim şifa versin inşallah bi an önce gelir bende bekliyorum 1 ekime kadar gelmezse suni deniycem ama inşallah gelir o zamana kadar bana da doktor hep erken gelir dedi ama son haftaya kadar durdu maşallah
Zeynep0505 Bende beklemedeyim tık yok allah yardımcımız olsun hep dua ediyorum allah kurtarsın 🙏🤦♀️🤣🤣🤣
Momysumy Zeynep0505 Aminn son günler hic gecmiyor artk en kolay en hayırlisindan gelse de sag salim saglikla kurtulsak
Zeynep0505 Momysumy amin inşallah. Birde ben kaşınıyorum bir aydır artık kalınmaktan yırtılmadık yerim kalmadı çaresi Doğum diyor doktor
Kelebegimmm Bende açılmaya bakıldığı gün yani dün önce su sonra sancım başladı.ama rahim ağzı hazır olmadığı daha incelmediği için süni verildi