Leyla_Alexandra 17de serklaj oldu 5 hafta sonra 23te kanama ve açılma oldu ama dediğim gibi su gelmedikçe sıkıntı yok dikiş görevini %90 gibi bi değerle yerine getiriyor nidicard progestan desteğiyle 39+1 de normal doğum yaptım stres yaptım çokça ister istemez çocuğuma bişi olur mu kasıldım eyvah geliyor mu baskı oldu yoksa dikişlerim mi açılıyor gibi düşünceleri anları ben çok yaşadım sen tevekkül et Allah'a bırak bebeğin zamanını biliyor ondan önce gelmeyecektir endişe etme ki kanamadan yattığım 23.haftamda bi hemşire bana oo elif sen şimdiden böyle niye karalar bağlıyorsun önünde tam 17 hafta var demişti ben 17i geç 7 hafta daha dursa yeter razıyım diye dua ediyordum demek ki yiyecek ekmeği varmış ki zamanında geldi erken doğum riski vardı sonradan da gelmeme kararı aldı suniyle doğurdum yani sen endişe etme yarın erkenden bi acile doktora vesayre gidip durumunu kontrol ettir için rahat olsun Rabbim acil şifalar versin inşallah Geçmiş olsun canım