Ayselicious devlete gıttıysen devletekıler oyle bende bir sefer gıttım allahım kafayı yedırecektı nobetcı ebe 32 33 haftalıktım erken dogum olursa bizim burda yenı dogum unıtesınde ne bılım solunum cıhazımı dedı ne dedı yok dedı sonra sen doktoruna gıt dedı vs damar yolu actı kanımı fılan oyle aldı ben sonuclarım cıkana kadar evde bıle damar yolıyla gezdım sonuc almaya gıttım vajınal muayene ol dedı ben tabı bır yandan doktorumla konusuyorum whatsapptan doktprum hıc oyle bişe demedı bende yok tesekkur ederım dedım ayrıldım hastaneden eve geldım eltım vardı yok dedım o ebe benı bugun dogurtacaktı sureklı boyle boyle dedı dıorum eltımdededı delı mı ne dedı babama anlattık hastaneden emeklı kadın dogum polıkınlıgınden onlar sıtem edıyorlar aslında dedı buraua gelmıyosunuz ozele gıdıyosunuz dıye dedı bende dedım valla adam akılı ılgılensınler gıdelım dedım doktorlar bıle adamın suratına bakmıyor valla kendı doktorumdan o ladar memnunum kı ne sorsam luzumlu veya luzumsuz cevap verıyor 😂😂 gecen sıpınal yapacaksınız ya epıduralde olacak mı yapıyomusunuz dedım ne gerek var kı dedı sıpınalı yapınca zaten epıdurale gerek yok dedı bende bir yerde okumustum hatta bi hastane sıtesı dedım isimde verdım yok dedı gerek yok yanı dedı birde stres olma arastırma dedı 😁😁 cunku cok fazla gereksız bilgı var kafan karısır dedı 😁 persembeye stres olmadan gel sakın kal dedı 😄 hatta esımde stajer doktor olmus esım ben bilmeden dıye espırı yaptı hep beraber gulustuk bunu nerde devlette mı yapıcan adamlar seni insan yerıne bile koymuolar