Belgincr hızlı gelişen teknolojiyle birlikte kültürel olarak gelişemediğimiz için oluyor bunlar. Doktora gitmek ve ultrasonda hemen bebeği görmek gibi bir şansımız var, bunu kullanıyoruz. Bebek 300 gram diye ölçülüyor mesela ve doktor normal diyor. Sonra aynı gelişen teknolojiyle girip internetten bakıyoruz, acaba gerçekten normal mi diye. Sonra yine o teknolojiyle telefonumuzdan forumlara girip bu defa üyelere soruyoruz, normal mi diye. Sonra üyelerden biri kalkıp da “benim de komşumun eltisinin gelininin de 300 gramdı ama çocuk 3 yaşına gelince saçları dökülmüş” diyor. Eyvah çocuğum kel mi olacak diye tutuşuyoruz bu defa.