CerenAkbulut Clkbra 22 de hissettim ben herkese göre değişiyor. 28. haftaya kadar çok düzensiz o yüzden endişelenmeyin
shrbrk 3gun oldu hissedeli.suan yok😔bugün kotu bi hisle geçirdim günümü. biseyler yolunda degilmis gibi
Ozlembjk Ben 17de hissettim ama 3.gebeligim o yizden ilklerde biraz daha gec hissediyorsun aslinda o atiyirda sen onun tekme oldugunu anlamiyorsun digerlerinde tecrubeli olunca anliyosun😂