Agimgillerden Pericinar07 ayy ben de tüm deterjanlara öyleyim. Gerçi hamilelikten önce de vardı benim ama 🤫 Yemiyorum tbi ki 😂🙈 ama koklamadan da edemiyorum. 34+5 olduk az kaldı allahtan 🤲
Pericinar07 Agimgillerden yok bende arada sabunu yalıyorum valla 31+3 olduk daha var 31de enfeksiyondan dolayı tehlikede oluştu yat dedi doktor ama küçük bi oğlum daha var yatamıyorum 😂
Ekimmeselesi @Nisa94 hayır tabiki hamilelikte kullanmaya başladım Doğum sonrasıda kullanacağım bir süre inş.
Nisa94 Melek42 günde bir fincan sakıncalı değil zaten ama benimki ayrı bişey pişmemiş kuru türk kahvesini kaşık kaşık yiyesim geliyor☺️