Nazrin97 Merhaba kizlar.ben bunu bilmek istiyordum.16.hafta hamileligim.hic bir ilac icmiyorum yalnizca cleksan iyne kullaniyorum.siz vitaminler iciyomusunuz?
frigyalikibele Nazrin97 doktorun vitamin folik asit vermedi mi? decavit , ferro sanol, magnezyum kullanıyorum ben
CerenAkbulut Nazrin97 o haftaya kadar folik asit sonrasında multivitamin, gerekliyse kan hapı falan almanız lazım.