Masal10 Merhabalar, tecrübeli arkadaşlara sormak istedim!!! Çatlatma iğnesinden bu yana (afedersiniz) karnım çok gurulduyor, karnım çok şişti, sancım çok ve damla damla akıntı geliyor..daha önce ovitrelle kullandığımda böyle olmamıştım.. sizce bu normal mi? Chorimon 5000 iğnenin ismi... Bu arada iğnenin 4. gecesiydi bugün
Mormenekse Masal10 bu kadar etki etceğini sanmıyorum gaz sıkıştırıyor olabilirmi biraz yürü evde bence bunu hangi tedavi için oluyosun tabi ona görede değişir
Masal10 Mormenekse yumurta çatlatma iğnesi.. bebek istiyoruz diye olmayınca tedavi görmeye başladık.. hareket ediyorum aslında ama bu ağrı berbat bişe, sabah resmen iki büklüm yere kapaklandım
Mormenekse Çünkü bu yumurtalıklar fazlalastığı içinde bu ağrıyı yasıyo olabilirsin tüpte alındığı zaman rahatlıyosun biliosundur aşılamada yumurta alınmadığı için sordum
Mormenekse Masal10 sanırım çatlatlma iğnesi olduğuna göre büyük ihtimalle yumurta uyarıcıda iğneler olduysan yumurtalar fazlalaştığı için bu ağrıyı yaşıyosundur dinlenmeye calıs umarım en kısa zamanda kavuşursun🙏