@Minikmucizem18 hayatta her şey imtihandır. Kimi anneler var ki 37. Haftasına kadar gelip bebeğini kaybeden emin ol ki senin yavrucak cennet kapısında seni bekliyor olacak. Sen canını sıkma. İlk olarak bir doktor ile bu konuyu konuş bebeğin kalbinin durmasının sebebini öğren seninle ilgilimi(kan ile alakalı yada farklı vajinal bir problem mi diye) sonrasında folik asit kullan daha önce kullandın mı biliyorum ufacık hap hamile kalmak isteyen anne adaylarına doktorlar öneriyor. Benim kullandığım folibol folik asitti. Hamile kaldıktan sonrada ilk üç ay kullandırıyor doktorlar. Keçiboynuzu ye pekmezinide ye güzelce beslen stres sıkıntıdan uzak durmaya bak. Fiziksel olduğu kadar psikolojik olarakta hazır olmanda fayda var. RABB'im yarin ve yardımcın olsun inş. hiç canını sıkma dualarım seninle💕🙏