19917 bende sepet beşik çok beğendim almak istedim ama kuzenim aldı bebeği 1 yaşına girecek ve beşik şimdiden dar gelmeye başladı alma kullanışsız dedi. Odasını ayırana kadar kendi yanımda yatırmayı düşündüğüm için biraz daha büyük bişi bakıyorum şuan. Kararsızım 😕