Mervedurak hastane steril bir hastane değil ameliyatta enfeksiyon kaptım doktorum doğurtup gitti hiç bir bilgilendirme yapmadı 3 gün kontrolüne gittiğimde kan değerlerime bakmadı belki bakılmış kısaydı enfeksiyon ilerlemeden ilaçla tedavi olup dikişlerim açılmazdı ipek hanıma gidiyordum çok ilgiliydi çok memnunumdum ama Doğuma kadar Doğumda resmen yapayım bitsin çıkarıma getiriyor nedense hep Doğum zamanlarında izne çıkıcak oluyor kimden duyduysam bende de izine çıkacaktı dedi benim 8 cm açılmam vardı geldi hastaneye 15 dakika sonra sezeryana aldı beni o sancıyla ben hiç düşünemedim bebeğin kalp atışları kötü gidiyor dedi nasıl anladı acaba nstye bağlı olmadığım halde herşeyi geçtim bebeğimi daha doğduğu gibi 3 kere tıkandı morardı uykusunda çok emziriyorsun dedi çocuk doktoru gönderdi bizi 1 hafta sonra tekrar götürdüm herşeyi iyi dedi gönderdi 40 kontrolüne de gittik aynısını dedi ve ertesi gün bebeğim menenjitten 1 hafta hastane de yattı o hafta öğrendikleri kalbinde delik varmış doktor hastanede kapmış dedi Dokuz Eylül’de yatarken