Kbraozgn Arkadaşlar meraba ben 12+6 haftalık hamileyim fakat bu hafta sürekli kasık ağrım oldu geçen cumadan beri salı günü kanamam oldu progestan kullanıyorum suan kanamam yok ama ağrılarm nrmal mi???