isimsizbebek Merhaba arkadaşlar. Günde bir kez coraspin ve oksapar kullanıyorum. Normalde iğne sonrasında bazen damla şeklinde kan gelebiliyor ama açık renkte bir kan oluyor. İğneyi dün vurmadım az önce vurduğumda çok koyu renkte bir kan geldi. Acaba normal mi? Bilgisi olan var mı
Duuyguum isimsizbebek bende kullanıyorum kanama çok oluyo bende iğneyi çekmeden parmağını iğneyi bastırdığın yerden çekme iğne ucu çıkana kadar yoksa kanıda çekiyor
Elmiramm Bende enox kullanıyorum canım ama kanama olmuyor sonra morarma ve acı oluyor sadece acaba yanlış mı vuruyorsun yada tampon mu yapmıyorsun
isimsizbebek Elmiramm bazen iğneyi çekerken az kan gelebiliyor doktor olabilir demişti. Ama bugün kanın rengi baya koyuydu. Bu nedenle tedirgin oldum.
Szeys Ben de kullanıyorum her gün bacaktan. Bazı bölgelerde kanama olabiliyo ama öyle açık renkte değil koyu renk yani bende öyle oluyo. Endişe edecek bişey yok bence.
isimsizbebek Szeys teşekkür ederim. 4 aydır yapıyorum göbekten. İlk defa böyle koyu renkli kan geldiği için korktum . geçmiş olsun size de 😊