Muallimehanim Haticess Vücut yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Kimi hiç hissetmiyor kimi canı yanıyor 🤷🏻♀️
Akbulut Haticess yapılırken mi acıdı çok yoksa sonrasında ağrılar mı çok bir de sonrasında kanama oldunuz mu ? Ben de yaptırdım ama çok hafif bir acı hissettim doktor normal doğuma uygun dedi size ne dedi
esmaakts Haticess kasık ağrısı oluyor ama acımıyor yani vücuttan vücuda fark olabilir benim ki hiç acımıyor 2 kere oldum alıştım artık 😊
Banu_ayaz Baska bir post daha vardi bu konuyla alakali oraya da yazmistim bende bugun oldum ve canim cok acidi yaparken sonrasinda bir sure kasik agrisi cektim gecti ama psikolojik olarak daha cok etkilendim ben
tugce_2501 Bende dün oldum biraz acı hissettim ama çok deil normal doğum yapabileceğimi söyledi doktorum 🤗🙏
Seliin Bende 37 de oldum çatı muayenesi derken gerçekten çatı koltuğuna binilip bakılacağını ve aşırı acıyacağını düşünüyordum ama alakası yok ve ben o an bakacağını anlayamadım için psikolojik olarak çok rahat olduğum zaman da bakıldığı için çok rahattım sonrasında da hiçbi şey olmadı. Bence tamamen psikolojik 🙄
BusraGez Bende dün çatı muayenesi oldum. O kadar korkuyordum ki aslında korkudan da çok yaptırmak istemiyordum çok iğrenç geliyordu. Ama doktorun hali tavrı sanırım çok etkiliyor olağan sıradan rutin bi kontrol gibi yaptı hatta yaparken perine masajını falan da gösterdi dedim bu mu çatal bu mu çatı muayenesi. Gerçekten abartıldığı gibi bir şey değil evet utandım ama sağlık sonuçta.
Birmucize Benil doktorum catı muayenesi yapmadı boyu kısa ve kilolu olanlara bakıyoruz dedi behde gerek görmedi bu şekilde olmayan vür mı yapsaydı daha mı iyidi acaba