9 şubatta oldu ve hala çekiyorum resmen ne okula gidebiliyorum ne kendi işlerimi halledebiliyorum bugün 16 olduk daha erken ama hamilelik öncesinde de senede bir kere yaşadığım ilaçla kurtulduğum bişeydi, doktor kalsiyum yada magnezyum da vermedi kullanabilmek için erken sanırım bende, Allah yardımcımız olsun çok zor gerçekten ayağının üstüne bile basamamak🤢