Tugbadnd canım hiç üzülme benimde göğüs ucum yoktu öle sanıyordum öle dediklerimden bebeğim doğdu 10 gün küvezde kaldı ve ben emzirmeye gittim gece gündüz sürekli ilk emzirmeyen çalıştığımda emmedi bebeğim oradaki yoğun bakım hemşireleri göğüs ucu almamı sölediler o gün hemen gidip aldık en iyisi awentinmiş aldık akşamına bebeğim emdi sevindim tabi ama bi alıştı nerdeyse 2 aya yakın onunla emzirdim bunun yüzünden çok laf işittim neyse gelelim asıl konuya şuan göğüs ucunu takmadan 1 aydır nerdeyse rahat rahat emziriyorum için rahat olsun şimdiden bunları düşünme derim 😉