Blackkcat baltacirahsan canım 2hamilelik geçirdim birinde battan önce akıntım oldu aşırı doğuma kadar,diğerinde dehiç akıntım olmamıştı,farklılaşıyor illaki,şimdilik yine yok bakalım🤷🏻♀️
aydandir baltacirahsan evet çok oluyordu başlarda 4 aydan sonra bir nebze olsun hafifledi ama oluyor hala
baltacirahsan Blackkcat Hımm değişiyor demekki hepsinde :) kasık ağrısı her iki tarafta olmak zorunda mı canım
aydandir baltacirahsan ben hamile kalmadan 6 ay önce dış gebelik ameliyatı olmuştum sol tüpüm alınmıştı.6 ay sonra hamile kalınca sağ kasığım çok ağrımıştı hatta yeniden dış gebelik yaşıyorum diye çok korkmuştum.7. haftada sağ sol iki kasığımda ağrıdı ve hala ikiside çok ağrıyor.
hulyafatmadmr baltacirahsan evet özellikle sağ kasığımda hala devam eden kramplar oluyo doktoruma sordum normal dedi.
hulyafatmadmr baltacirahsan bilemiyorum canım arada sola da vuruyor benim kramplarım ama bi önceki gebeliğimde böyle belirtiler olmamıştı her gebelik farklı oluyo zannedersem
Canannncan baltacirahsan herkesin kasığı ağrımayabilir tek taraflı da ağrıyabilir. Aynı annenin iki farklı gebeliğinde bile farklı olabilir canım. İnşallah hamilesindir 🤲🏻
Canannncan baltacirahsan çok belirgin bi kasık ağrım olmadı canım ama adet olacakmışım gibi ara ara hafif sancı girdi ve geçti. Normalde bikaç gün öncesinden başlardı. Ama o ay 10 gün öncesinden başladı
baltacirahsan Canannncan inşallah canım bir kaç belirti tutunca ümitlendim ama sakin kalmak istiyorum
DiplomaliEvHanimi Kizlar benimde 26si regldi gelmedi agrim da yok kasikda falan Sirtim agrio meme uclari sis ve tomurcuklu bide sag kasigim yanip dokununca icine gitmio bastiramiom bisy varmis gbi? Hafif icten ice icim kalkio. Ya bide kusura bakmayin ama diger yerden kan gelmis kac gndur zorlaniyodum buyuk tuvalette peceteyi değdirdim acio hafifde kanamali gelmis kabizim herlde. Buda bi belirti olabilirmi????
SsAnk_04 baltacirahsan bende şuan aynı durumdayım adetime 4-5 gün var bir haftadır sarı akıntım vardı. Bugün ilk kez kahverengi akıntım geldi ve devamında bikaç damla kan kasıklarımda da ağrı var bakalım hayırlısı olur inşaallah
baltacirahsan SsAnk_04 benim de 1 gün öncesinde 3 gün geldi damla damla kahverengi ama kan gibi değiş lekelenme direk kahverengi hayırlısı artık
SsAnk_04 baltacirahsankahverengi akıntı 2 gündür var aşırı gelmiyo ama lekelenme tarzında. Sarı akıntı 1 hafta 10 gündür hergün vardı bugün ilk kez damla damla kan geldi😔 iyi bişeymi kötü bişeymi bilemiyorum tabi testte yaptırmak istemiyorum daha adete var boşuna heveslenmiyim diye ama bu damla akıntı kahverengi leke kafamı karıştırdı
DiplomaliEvHanimi Kizlar benimde 26si regldi gelmedi agrim da yok kasikda falan Sirtim agrio meme uclari sis ve tomurcuklu bide sag kasigim yanip dokununca icine gitmio bastiramiom bisy varmis gbi? Hafif icten ice icim kalkio. Ya bide kusura bakmayin ama diger yerden kan gelmis kac gndur zorlaniyodum buyuk tuvalette peceteyi değdirdim acio hafifde kanamali gelmis kabizim herlde. Buda bi belirti olabilirmi????