[silindi] Ya arkadaşlar kızım 41 günlük ve gaz sancısı var bio damla kulanıyorum karnını zeytin yağ yapiyom masaj yapiyom geçmiyor başka bi öneriniz varmı hastaneye de götürdüm işe yaramadı lütfen yardım edin bi öneriniz varmı acaba
ozg [silindi] sürekli memede mi duruyor acaba tok olsa bile meme arayıpta onun sayesindemi uyuyor. Bizde durum böyle gaz sancısı çekiyor oyuzden sürekli tokta olsa uyumak icin emmek isteyen bebeğe gaz damlası yarar mi ki
Ozgehasan [silindi] kendin rezene tuket . Ayaklarını karnına doğru ittir ikinirken hafif havlu tulbent ısıtıp karnına koy ben bunların faydasını görüyorum gaz damlası kullanmadım hiç
Fatmaykt [silindi] karnına sıcak su torbası bırak ama tabiki ılık olsun yakma karnını cokkkkk Rahatlatıyo biogai da 1 haftada etkisini gösteriyor mükemmel bi damla
[silindi] Ozgehasan 👍bende az önce eşime dedim zaten yarın rezene getirsin ama bebek için ne kadar verecem bide kaç ölçü yapayım onu bilmiyorum
[silindi] Fatmaykt 3 gün oldu bio kumandalı inşallah işe yarar saat 6 dan beri meme verince susuyor bugün iki saat bile uyumamış çok teşekkür ederim
[silindi] Ozgehasan çorap en büyük derdimiz zaten çoraplı pantolon aldım onu giydiriyorum yoksa çorabı çıkarıyor ayağından
Fatmaykt [silindi] yarar yarar inşallah çok zor bilirim ama geciyo zamanla geçeceğini düşünmek iyi geliyordu bana
Dilaranil Evet Rezene çok iyi geliyor özellikle annenin gazını alıyor ve süt yapıyor ben günde 2 bardak içiyorum. Bebeğim 3 aylık olucak nerdeyse ama gaz problemi mi desem başka bişiy mi desem gece uykuları hep bölünüyor ağrısı var gibi uyanıyor karnını sarıyoruz kilotlu çorap giydiriyoruz üstüne ayaklı pijama arada bi kundaklıyoruz uyuyor yarım saate yine uyanıyor bioyakıt de kullanıyoruz ama sizin dediğiniz gibi emerken uyuyor ya da kucağımda gece uykularım haram yani 🤣napsak bilmiyorum 🤷🏼♀️