Aysegnl51 Iki gün oldu öğrencilerimden bulaştı grip hepsi hastaydi nerdeyse. Ilacta icemedim ne yapmaliyim ki geçsin 😑 Ayrıca ondann önce ve sonra da olsa bol bol C vitamini tuketiyodum
Nl-oguz3561 Aysegnl51 gece yatarken sıcak balli sut ic canim burun tikanikligin icinde okyanus duyu kullan 3 güne ayaklandim ben
Sevimnaz Aysegnl51 kendi kendine geçmesini bekleme benim 10 gün geçmemişti doktor bebek zatürreli doğabilir tedavi ol dedi bir dogum yaptırmış bebek zatürreli doğmuş antibiyotiğe başlamislar🤯
Fatos0277 Aysegnl51 nane limon yap çöm iyi geliyor ama eğer haftanız küçükse bilemiyorum ben 16 haftalık ken sürekli içiyordum
Aysegnl51 Sevimnaz ciddi misin korktum simdi ya .Allahtan yarin kontrolum var doktora gidicem 19. Haftamdayım
izmir35 Bende ballı ve zencefilli süt içtim akşamları bogazlar için iyi geliyo ve ıhlamur.doktorum zencefille; ihlamur icebilirsin dedi canim onlarla atlattim ve tabiki dinlenebildigin her firsatta dinlenmek tabi. Geçmiş olsun ..
Aysegnl51 izmir35 cok sag ol maalesef dinlenemiyorum hiç sürekli yoğunum okuldan dolayi sürekli ayaktayım 😑 Allahtan Hafta sonuna girdik dinlencem biraz.O saydıkların biraz rahatlacak belki ama ya uzun sürerse?
Aysegnl51 Nisannasell tamam iki gündür C vitamininin canını okudum ama simdi de bogazim yara oldu öksürüyorum sürekli 😐 yarin o corbadan iceyim
Nisannasell Aysegnl51 sana tavsiyem bol limonlu birazda kara biber gün içinde sıcak olmak şartıyla bir kaç tabak iç inşallah atlatirsin malum hamilelik ilaç kulanamiyorz ben bu şekilde iyilestim
Yesimeliz Ayni durumdayim cnm 31+6 yim. Bal zencefilli limon ictim bir de elma sirkesi ile gargara. Ama haftam da ileri old icin nefes darligi cekiyorum. Parol ictim simdi tekrar.
ikiprensesannesiii Ben de aynıyım antibiyotikle öksürük şurubu içiyorum valla anca toparlanabildim biraz
Aysegnl51 Sağ olun kızlar birazdan doktora gidicem hasta olanlari burdan bilgilendireyim takipte kalin insallah💜