Mutlu_E cilt bakımını düzenli yapman lazım canım hiç değilse günde iki kere doğal sabunla bile yıkasan yağ oranını dengelemekte yararı olur. Bi uyanınca bir de yatarken. Ben dove incir özlü sabun kullanıyorum gayette memnunum birde günde bir kere duştan sonra nemlendiricimi mutlaka sürerim belki yararı olur