Sedahatun sedacskn aa aynıyız ☺️ Benim de alt karnımda zaman zaman ağrı oluyor birden kalkınca özellikle. Yavaştan başladım ben alışverişe bir iki haftaya tamamlamayı düşünüyorum 34 olmadan da hastane çantasını hazırda tutmayı planlıyorum
sedacskn Sedahatun Bende 1-2 hafta içinde başlamayı düşünüyorum canım artık 🤗 Aynı şekilde doğum çantasını bende 34-35.haftamda falan hazırlarım o zamana kadar bebeğin eşyalarını almayı düşünüyorum 🤗
Sedahatun Celins_ bizim de 19 aralık🤗 alışverişi nasıl yaptınız ağırlıklı olarak uzun kollu body aldım ben hiç yarım kol almadım hata mı ettim acaba
sedacskn Sedahatun Ben hiçbirşey almadım kışa denk geldiği için bende çok kararsızım kısa kollu mu uzun kollu mu alınmalı hiç bilmiyorum annemler beraber gidelim diyor ama eşimde diyor eskiden onların zamanı farklıydı diyor 🤗 Doktoruma danışıcam en sonunda 🤗
sedacskn Dmrbebek Benim çok değişik bir ağrı oluştu canım o günde kontrolüm vardı doktor baktı bir sorun göremedi çok normal dedi vücut doğuma alıştırıyor dedi kendini. Ben hazırlık için hep erken erken dedim 30.haftamda başlarım diye düşündüm hazırlıklara 🤗
sedacskn Esil35 Daha belli değil canım doktor çatı kontrolünden sonra belli olur dedi bakalım 🤗 Daha var çatı kontrolüme 🤗
Esil35 sedacskn ben 32 haftslik gebeyim doktorum 20 kasim dedi dogumada ondan sordum sezeryan mi diye