Sym_
Kızlar dün akşam siyaha dönük çok az bir leke geldi. Acile gittik hemen nst baktılar doktoruma gönderdiler. Kayda değer bir sancı yok ama tedbir alalım dedi iğne vurdurdu sabah da ultrasonla baktı. Ultrasonda açılma görünmedi rahim ağzı uzunluğu da normal dedi kabızlık sorunuma bağladı ama tedbir amaçlı progestan fitil verdi. Paranoyak oldum şimdi sürekli ağrım oluyormuş gibi hissediyorum. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?