sofimam canim bende 3 yasimdan 15 yasima kadar bu hastalikla bogustum son krizimi 13 yasinda gecirmistim cok sukur suanda atlattim herhangi bir sikintim yok arada icim rahat etmesi icin kontrol yaptiriyorum hep temiz cikti benimde dogum icin aklima takildi kadin dogumcumla ve nöroloji doktorumla da gorustum son 5 yil icinde kriz gecirmediysen hicbir sikinti olmaz dedi ikisi de ama sen yine bi noroloji doktoruyla goruş normal veya sezeryan etkileyicgni sanmiyorum hastalik devam ediyor olsaydi doguma norolog girmek zorunda demislerdi bana belki dogum aninda krize girme riskinden dolayi sezeryan olabilir tam bilmiyorum ama once norolojiyle gorun canm dedigim gibi eger uzun suredir krize girmediysen sikinti yok dicektir muhtemlen