Durukayra canım bende de pco var.diğer arkadaşların dediği gibi polikistik demek çok fazla kist demek bir tane iki tane değil yani ve inci gibi sıra sıra olur.ben doktoruma sormuştum hamile olursam bu kistler bebeğe zarar vermez mi bunları temizlemek gerekmez mi demiştim o da bir sürü olduğu içim temizlemenin mümkün olmadığını ayrıca bunkistlerin çok basit kistler olduğunu bir tehlike teşkilmetöeyeceğini söyledi be hamilelik hormonlarıyla o kistlerin baskılanıp yok olabileceğini söylemişti.bence sendeki kist farklı bi kist bence kesinlikle başka doktora görünmelisin.benim arkadaşım da miyom vardı gebeliğinde de büyüdü 6 7 aya kadar yanılmıyorsam hatta kanama oldu bebeğin baskısından dolayı,çocuğun alanını mı ne daraltmış o kist ama sonra bir şekilde durdu.