Beyza_ekiz Başı doğum pozisyonu alamadığı için ve nst de sancıların çıktığı için 38 hafta 3 günlük doğacak prensim yalnız kilosu 2600 kg doğacak 300 gr eksik yada fazla doğabilir dedi doktorumuz kilosundan yana korkularım var sezeryan olacağım dualarınızı eksik etmeyin inşallah 🤲🏻💙 Allahım hepimize hayırlı doğumlar bebeklerimize sağlıklı ömürler nasip etsin 🤲🏻👶
Beyza_ekiz isyo Rabbim sağlıkla elimize ayağımıza kavuştursun inşallah 🥰 Sizin de ilk doğum mu olacak 😊