Tugce35 Sorum 2 li test 3 lü ve 4 lü test arasında fark varmıdır ben 2 li test yaptırdım 4 testi yaptırmak zorundamıyız acaba yaptıran arkadaşlar bilgi verirse 4 lü test için devlet hastanesi para alıyormuş her halde
Minikmucizem_ Tugce35 ben 2 liyi yaptirdim. Doktorum 4 luyu de yaptirmami onerdi. Bende aklimda soru isareti kalmssin diye 4 luyude yaptirdim ikisinde de binsorun cikmadi
Zeynepzz İkili test yaptırdıysan dörtlü teste gerek yok canım. İkili testte sorun çıksaydı üçlü testi isterdi doktorun onda da sorun çıksa dörtlü testi. Haftası geldi diye yaptırmana gerek yok yani