Serenaysmom merhabalar benim de öyle olmuştu yatıyordum ayağa kalkınca içimden bişey aktığını hissettim baktığım da sıvı birseydi başta akıntı sanmıştım değil di. Ne olur ne olmaz diye duşa girdim aynı his duşta da oldu. Çıkınca biraz daha geldi. Hastaneye gittiğimde test yaptılar suyum geldiğini söylemişlerdi. Biz 40+3 tük canım sen kaç haftaliksin