Hazel_sertkaya Merhaba kızlar 6 aylık hamileyim bebeğimin cinsiyeti kız fakat hala bir isimde karar kılamadık fikirlerinizi bekliyorum.
Deletedmom0810 Hazel_sertkaya Alisa; asil soydan gelen Elis; güzel kokulu bir çiçek Alin; Yükselen Işık, parlayan ve parıldayan Almila; kızıl elma Liya; sabrın en güzeli 👼🏼🥰
Duman ipekveannesi hangi posta girsem kopyala yapıştır yapılmış gibi aynı isimler sizinde mideniz bulanmadı mı?
BetVoL535 Bende 2 aylık hamileyim canım 3.ayıma giricem inşallah ama cinsiyeti belli değil kız olursa Dila Su Koymayı Düşünüyorum İsmini tabi şimdilik fikrim değişmezse🤭🤭
Ezp_32 Benim de kızım olacak Belemir koyacağım inşallah. Peygamberimizin en sevdiği çiçekmiş. Duyanlar pek hoş tepki vermiyor ama 😀
ipekveannesi Duman annelerin çocuğuna hangi ismi koyacağına karışamayız öyle değil mi 🙄 bizimki sadece bir öneri kendi bilir 🤗