Beybitooo merhaba perşembe günü hamile olduğumu öğrendim beta 504 çıktı. Doktorum pazartesi kese için gelmemi söyledi. Pazartesi 4+4 oluyorum erken değil mi kese için diye düşünüyorum. Bir önceki gebeliğimde başka bi doktor 3000de görüyoruz keseyi demişti. Pazartesiye kadar 500 3000 oluyo ondan mı çağırdır acaba?