Sibl8 zamana bırakın hissedeceksiniz elbet hem ilk gebeliklerde biraz geç hissedilebiliyormuş bende elimi koyduğumda tekme falan hissetmedim henüz. 19.haftamdayım içimde sanki tırnakları çıkmış da çiziyormuş veya geriliyormuş gibi bi durum yaşıyorum canım acıyor, hareket ettiğini o şekilde anlıyorum dokunmadan. Herkesin farklı işliyor süreç canınızı sıkmayın derim 🙈 sonra geceleri uyutmayacak çünkü