online_mom ikiz olduğu icin öyle söylediler bizde gittik 😔 kızımın bası oğlumun basının üzerinde çocuğun yüzünü bile net göremedik ama böyle deyip çıktı Pazartesi Prof gitmeyi düşünüyorum erken mi olur beklemeli miyim bilemedim 😔 özellikle sordum orası gelişmez böyle doğar dedi 😔