yhilalcaglar Kızlar merhaba. 18 haftalik hamileyim. Dün kontrol için hastaneye gittim. Doktor bebek gayet iyi dedi. Fakat bebegin eşinin biraz aşağıda olduğunu söyledi. Bi sorun olmaz büyüdükçe yukarı çekecektir onu dedi ama benim içim içimi yiyo. Bi korku geldi. Aynı durumu yaşayan varmi aranızda yada bir bilgisi olan. 😔😔
Az_s yhilalcaglar bende de ayni durum vardi. Benim doktorumda bana duzelecegini soyledi. Su an 28 haftadayiz doktorub dedigi gibi oldu duzeldi. Bebekde saglikli masallah
yhilalcaglar Az_s biraz olsun rahatladım teşekkür ederim. Sıkıntılı bi durum değil dedi banada ama yinede insan korkuyor
Ksknsy Korkmanı gerektirecek birşey yok canım benm benimde 17. Haftada aşağıdaydı 20+6 da normal sevide olması gerektiği yerde demişti, ama yukarı çıkması 27. Haftaya kadar sürebiliyormuş çıkacaktır üzme kendini
yhilalcaglar Ksknsy doktor biranda sanki kötü biseymis gibi söyledi ondan kafaya taktim sanırım. Teşekkür ederim yorumları okudukça rahatlıyorum 😊