Selin0719 38.haftamdayım dünden beri alt tarafima aşırı baskı var batıyor igne gibi idrarim olsa kaciracam o şiddetle sizde de oluyor mu???
Kimya Selin0719 37+5 im bende kuyruk sokumu ağrısı var iki haftadır. Henüz sizin yaşadığınız hisse benzer bir ağrı yaşamadım..🙄
LeylaCan Selin0719 ben onu hissedince ertesi gün açılmam olduğu anlaşıldı bi kontrol ettir canım vaktim zaten:)
wishoflove Selin0719 bende de var sürekli değil ama ara ara çocuk cikicak gibi geliyor 🤣 38 haftalık olduk biz de bugün. yukarılara tekme atıyor aşağıdan da kafasını mi vuruyor ne o da orayı sızlatiyor:) normal bence yerleri daraldi
Deletedmom277 Selin0719 Bebeğin artık doğuma hazırlık yapıyor kanala inmeye çalışıyor olabilir bu da baskı yapar haliyle.