Kızlar merhaba
Bu sabah uykudan ani şekilde uyandım, dizimden altına baldırıma kramp girdi yani ben kramp diyorum da ne olduğunu bilmiyorum tabi benzettiğim için.. Et etin üzerine çıktı öyle kaldı korkudan acıdan mahfoldum düzelmedi dakikalarca çektim, en sonunda hafif düzelir gibi oldu ama ayağa kalkıp yine tam basamadım, hala birbirlerinin üzerindeler sanırım, işe zor geldim eşimin koluna girerek. Geçmiyck galiba. İlk olduğu anı unutamıyorum korkunçtu. Sabahları kalktığımda gerinme isteği oluyo bacaklarımda gerineyim azcık dedim böyle oldu. 31 haftadaym bu arada. Bu nedir neden olmuştur geçmeseydi nolcaktı bi zarar verir mi nasil düzelirdi o an doktora gitsem napicakti bu sorulara cevap ariyorum 😔