Benimminikim 30 haftalık ikiz gebeyim ağrım var erken doğum riskim oldu daha önce önceden kasılırdı şimdi kasılma yok belime kasıklarıma yayıldı ağrı ne yapmalıyım doktoruma haber verdim düzenli değilse gelmene gerek yok dedi akıntım kanamam da yok
azizeguneyy Benimminikim belden kasıklara doğru giden ağrıysa doğum sancıları diyorlar ama yalancı sancıda olabilir dakika tut bacım sancılar 10 dakikada 1e düşünce hastaneye git
Deletedmom277 Benimminikim ikiz gebelik biraz daha farklı ağrısı sancısı vs. Ağrılarını takip et önce pozisyon değiştirince geçerse endişe etme. Ağrın artar ve sıklaşırsa hemen git bekleme. Biraz dinlen şimdi geçer inşallah.
Yamo Rbs111 sakin olmaya çalışın Uzanıp bebek hareketlerini kontrol edin sıklaşırsa gidin acile içiniz rahat etmiyorsa acilden nst ye bağlanın
Benimminikim Yamo kasılma olmayınca nst de çıkmıyor ağrım ama belimle birleşti ve çok ağrıyo inşallah doğmazlar çok korkuyorum