__duru34 Prenses2533 been🤚Maçta eşim bende evde tek başına hercai bakıyorum alıştım artık gece 5 te işe gidiyor gündüzleri mac antreman 🤦🏻♀️
Hamileanneler_25 Prenses2533 Ben çok yalniz kaldim şuan da yalnızım 11.30 12 den aşağı eve gelmez senelik izinde ama yanımda duracağına dışarıda arkadaşlarıyla oturuyor çay içiyor alıştım yani bende pek takmıyorum açıkçası
ZeynepveSeyit Vallahi işden geldim yemeğimi yedim 3 yaşında ki oğlumla oyun oynuyoruz eşim nöbette 2. Kez anne olacaklara dinlenme ypk🤣😎