Smraa Herkese iyi akşamlar 37+2 günlük hamileyim sabahtan beri bel ağrısı var onun dışında başka bişeyim yok adet sancısı gibi ama 10 ekim için sezaryen tarihi almıştık zaten sadece bel ağrısı doğumun başlangıcı olabilir mi lütfen bilgisi olan yardımcı olsun🙏🙏
Aslgly benim arkadaşımda bel ağrısıyla kontrole gitmişti. bebek doğum pozisyonunu almış ve açıklığı vardı. doktor sancın yok mu diye sorunca sadece bel ağrım var demişti. doktorda onun sancı olduğunu söylemişti. ertesi gün doğum yaptı. ben bu dönemlerine bizzat şahit olduğum için yazmak istedim :)
Smraa Aslgly çok saolun bizim bebek tersti en son gittiğimde biraz daha beklerim geçmezse hastaneye giderim bende