Esrayusuf Cad Canım GS yazan yerde 11.6mm yazıyor o işte boyutu bir hafta sonra bebişi görürsün inş 😍
Rbs111 Cad 11.6 canım . İnternete usg terimleri yaz bi sonrakileride ordan bakarsın embriyo boyutu vs.
Melekannesi_ Canım boşver milimetreyi bak orda yavrunun kesesi var yakında içinde bebeğini de görürsün ❣
Cad Melekannesi_ çok teşekkür ederim. Bende öyle düşünüyorum ama merak işte. İnşallah sağlıklı olur 🙏🏻😊
Esrayusuf Cad yok KuZum değil kese sadece bebek olsada şuan görülmez bir hafta sonra görülür en geç iki hafta
melis3 Cad 5 hafta 2 gunluk olarak gozukuyor, hayirli olsun en yakin zamanda kalp atisini duyarsiniz 🙏🏼
Rbs111 Cad son adeti baz al ilerde kendini yakalıyor erken döllenme veya geç döllenme olabilir usg de farklı çıkabilir çok normal
busracar Cad attgin ultrason resminde gs doğum tarihi oluo netten bak 27 Mayıs yazio . 5+2 haftalık yazio birde orda